vrijdag 1 februari 2013

Laatste dag als Au Pair

Hey guys!

Dit is mijn laatste dag als Au Pair en het is best raar om hier straks weg te gaan. Het is nu 04:16 pm (s' middags) en ik blijf hier nog voor het avondeten. Daarna ga ik naar een Hostel hier in Auckland en als het goed is gaan we morgenochtend weg richting Coromandel (zie plaatje). Heb mijn koffertje en tassen al gepakt, en alles gewassen, ready to go! Nu ik hier weg ga zie ik dat het wel goed is geweest om deze ervaring op te doen. Ik heb veel geleerd en natuurlijk ook lekker een paar weekjes Engels gesproken!


Ik wil jullie dus even laten weten dat ik de komende maand wat minder bereikbaar ben. De computer ga ik denk ik een tijdje niet meer zien maar ik ben nog wel bereikbaar op whatsapp, maar richt me deze maand maar meer op het reizen zelf :) Dus dan weten jullie dat als ik niet/weinig/langzaam antwoord.

Ik hoorde dat het gelukkig weer gedooid is in Nederland. Hier is het vandaag bewolkt, en ze voorspellen slecht weer voor dit weekend, alleen maar regen :( Vooral richting Coromandel, dus dat is wel jammer. Hopen dat het zonnetje er toch nog doorheen komt!

Een fijn weekend iedereen!


1 opmerking: