woensdag 13 februari 2013

Korte update

Hoi hoi!

Zoals ik verteld heb ben ik met Guus en Jeroen een roadtrip door het Noordereiland gaan doen. Ik heb het hele verhaal op de computer staan, maar omdat ik mijn oplader kwijt ben kan ik eventjes niet meer updaten tot ik een nieuwe lader heb gekocht.

We zijn een paar daagjes in Napier gebleven bij Peter en Kitty om even bij te komen en te relaxen. Op dit moment zitten we in de bus naar Wellington via Palmerston North waar ik alvast twee hostel overnachtingen heb geboekt. De jongens gaan daarna door naar zuid en kk heb nog geen idee wat ik ga doen. Lars komt al bijna dus tegen die tijd ga ik weer terug naar Napier.

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Wat een pech dat je de oplader niet meer hebt, best een duur grapje.
    Reisverzekering ? Eindelijk kun je je vriend bijna zien............hier koud. X
    groeten van je buurvrouw Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne-Lotte,
    de sneeuw is weg en op dit moment 17-2 13:13 uur i het zacht weer.
    Nog eventjes en je vriend en lover komt, kan je hem wegwijs maken in alle leuke dingen en bijzonderheden vertellen die je hebt gezien. Hier in Andijk en ook in Enkhuizen kabbelt het leven zachtjes door. Iedereen verlangt naar de lente.

    Liefs opa en oma uit Andijk :-).

    BeantwoordenVerwijderen