vrijdag 28 juni 2013

Time goes fast

Nog maar een paar weekjes en dan gaan we alweer naar huis. Op dit moment zitten we nog steeds in Napier, maar we zijn van plan richting het Noorden te gaan met de bus, want de auto is sinds 2 daagjes verkocht! Best wel jammer natuurlijk, want het was mijn eerste autotje en hij deed het hardstikke goed. Maar uiteindelijk wél weer lekker dat ik weet dat hij verkocht is, want we hebben in totaal maar 1 belletje gehad en diegene had hem dus ook meteen gekocht voor haar zoon.

 Omdat we nu geen vervoer hebben lopen we veel door de stad en langs het water. De winter beschrijf ik graag als de zomer in Nederland. Aankomende week wordt het zonnig, rond de 17 graden. Heerlijk toch? Verder zijn Lars en ik nog steeds aan het bedenken wat te gaan studeren. Het is ook zo ingewikkeld!
Vandaag zijn we van plan onze koffers alvast te gaan inpakken, zodat we kunnen kijken wat we weg kunnen gooien en wat niet. Is wel nodig denk ik. Omdat we vanaf Auckland op het vliegtuig stappen met China Airlines mogen we gewoon weer lekker 30kg mee in de koffer.


Verder niet meer zoveel te vertellen! Hoop dat jullie toch nog een beetje zomer hebben in NL en tot snel!

Sanne en Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten